2012. január 22., vasárnap

PIF nálam!

Már régóta szemeztem a PIF játékkal, de még nem jelentkeztem rá soha. Most vettem a bátorságot, és
Almada-Dalma blogján jelentkeztem.
Most én is szeretettel várom a jelentkezőket, akik szívesen kapnának tőlem ajándékot!
Annyit elárulok, hogy 3 meglepetést küldök minden játékosnak! A Tengeri csillag mintámat, egy horgolt meglepetést, és természetesen egy gyöngyös ajándékot fogok készíteni.

A szabályok:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, hogy jelentkezik a játékra, kézzel készített ajándékot kap tőlem az elkövetkező egy évben (365 nap a határidő).
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a fent írtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem.



4 megjegyzés:

kirszti írta...

Jövök!!! :)) Ezt az ajánlatot nem lehet kihagyni. :))

CsendesKata írta...

Azt hiszem most én is beszállok!
Ez lesz az első,szóval épp itt az ideje - és ezt az ajánlatot nem lehet kihagyni!

Angi írta...

Szia! Én is jelentkezem a játékra :)

Erika írta...

Köszönöm szépen a gyors jelentkezéseteket!