2011. június 15., szerda

Mia medál és gombák

Mézesmama Mia mintája alapján fűztem ezt a medált ajándékba. Először a felső rész készült el, aminek az alapja Mia, de medálnak kicsinek találtam, így egy kicsit kibővítettem a mintát (az alkotó utólagos engedélyével:)). Aztán fűztem még egy egységet és összekapcsoltam őket. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, az ajándékozottnak is tetszett:)
Köszönöm szépen a mintát Mézesmama!! 



Itt vannak az én mostani kedvenceim is, a horgolt gombák! Ha minden jól megy, hamarosan bővül a státuszom a Meskán, így nem csak vevőként, csodálóként, hanem eladóként is szeretnék jelen lenni. Már el is készítettem Tengeri csillagom mintáját, illetve horgolt, és filcből készült zöldségeket, gyümölcsöket, gyermekkonyhába való aranyos dolgokat, egyéb horgolt miegymásokat is fogok készíteni. 





6 megjegyzés:

Mézesmama írta...

Kedves Erika!
Csodálatos lett a medálod...köszi, hogy megfűzted.....még az is lehet, hogy a legközelebbi Mia medált én is így fogom fűzni!
Gratulálok!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon szép lett ez a medál,jóa színe,formája/ Gratulálok!

Panka gyöngyei írta...

Nagyon szép lett a medálod,és a gombáid is annyira helyesek:)Sok sikert kívánok a Meskához!

sandra y cristóbal írta...

Un colgante precioso...y las setas son muy originales. Felicidades. Un saludo.

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty design!!! cute mushrooms!!!

Angyal Erika írta...

Köszönöm szépen, thank you:))Panka köszönöm, remélem jó lesz a Meskán!