2011. május 19., csütörtök

Gyöngyhorgolás, gombahorgolás

Sajnos mostanában csak minimális időm van a fűzésre, de azért látogatom a blogokat és gyönyörködök a szebbnél-szebb alkotásokban! Sokféle blogon jártam, és most beleszerettem az amigurumikba, és a textil-lényekbe. Ezekkel is próbálkozom. Van sok tervem, remélem idő is lesz rá nemsokára.
Viszont nagy eredmény, hogy a kevéske fűzés gyöngyhorgolással telt, amit eddig még nem sikerült megtanulnom, pedig szorgalmasan próbálkoztam. De van egy nagyszerű oldal, ahonnan sikerüt végre!! Szeretettel ajánlom figyelmetekbe Zsuzsi "leckéit", nagyon jól magyaráz!:) Az eredmény a képen látható!
Horgolt gombákat is készítettem: a kicsik mintája  Annás kertjében található, a nagy bordó gomba Lisa mintája, a sárga kalapos gomba és a két makkocska az én horgolótűmből jött.



5 megjegyzés:

Nieves írta...

Preciosa. Me encanta el crochet. Felicidades.

Las Cositas de Lyra írta...

Congratulations on your achievements ... They are great .....

Cseresznyevirág írta...

Nagyon ügyes vagy Erika! Gratulálok! :-)

Erika írta...

Köszönöm! Thank you!

Orsi írta...

Nagyon jóóó!!! Imádom a gombákat!